Vinkit rennompaan joulusiivoukseen

Joulu on rauhan ja ilon aikaa, mutta joskus pieni stressinpoikanen saattaa vierailla joulumieltä painamassa. Juuri joulun alla kotona usein puunataan, puistellaan ja rapsutellaan - järjestetään kaapit ja nurkat uuteen uskoon. Siisti koti kohottaa mielialaa, kutsuu rauhoittumaan ja nauttimaan joulun ajasta. Onneksi joulusiivouksen voi toteuttaa myös rennosti ja kiireettömästi, ilman ylisuorittamista. Tässä vinkkimme rennompaan joulusiivoukseen!

VINKIT RENNOMPAAN JOULUSIIVOUKSEEN


Suunnittele ja tee lista


Pohdi mitkä siivoustoimet vaikuttavat oikeasti joulumieleen. Riittäisikö pölyjen pyyhintä ja lattioiden siistiminen? Tee lista siivoustoimista ja laita ne tärkeysjärjestykseen. Näin puuhia voi suorittaa aina kun parhaiten sopii, kaikkea ei tarvitse tehdä yhden päivän aikana.

Priorisoi


Käytä aikasi ja voimavarasi niihin tiloihin, jossa vietätte jouluna eniten aikaa. Onko se kuiva-ainekaappi, keittiö vai lastenhuone?

Uudet tuotteet piristävät


Ihanan tuoksuiset, kauniit siivoustuotteet piristävät aina siivouspuuhia. Pääset tutustumaan ekologisiin ja turvallisiin siivoustuotteisiimme täällä.

Hyödynnä apukäsiä


Joulupukkikaan ei työskentele jouluna yksikseen. Perheen yhteinen tehtävälista voi olla näkösällä vaikka jääkaapin ovessa. Jakakaa tehtävät ja luokaa kotiin joulutunnelma yhteistuumin!

Pyyhi peilit, tasot ja lasipinnat


Jos haluat päästä mahdollisimman vähällä, niin jo peilien, tasojen ja lasipintojen pyyhkimisen jälkeen kodin ilme muuttuu välittömästä siistimmäksi. Panosta siis niihin.

Sammuta valot ja sytytä kynttilät


Tee kevyt siistiminen ja sammuta valot! Jouluna voi tunnelmoida kynttilänvalossa, miksi siis raataa hiki hatussa?

Tärkeimpänä: Joulu ei ole täydellisen pölyttömiä lattialistoja tai hohtavia kaakeleita. Joulu on yhdessäoloa. Hellitä vaatimuksista ja keskity siihen, mikä tekee joulusta oikeasti merkityksellisen. Kun lähestyt joulusiivousta rennommalla otteella, voi siitä tulla jopa ihana, perheen yhteinen osa joulun odotusta. 

Rentoa joulua kaikille! 

Ole Hyvä -tuotteet

Tietoa meistä

Tilausseuranta

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

1. Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Ole Hyvä Luonnontuote Oy, y-tunnus 1962844-1. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille pääosin Suomen alueella. 

2. Tuotehinnat

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Tuotesivulla mainittu minimihinta on määritelty tuotteen minimipakkauskoon mukaan. Voit valita mieleisesi pakkauskoon. Pakkauskoon hinta sekä litrahinta näkyvät pakkauskoon vaihtoehdon valikossa.

3. Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.olehyvaluonnontuote.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

4. Ulkomaille tilaaminen

Tuotteita voi periaatteessa tilata myös ulkomaille. Tuotteet lähetetään maateitse Postin Parcel Connect palveluna ja toimitusaika voi venyä yli kotimaan viiden päivän. Huomioi, että eri maissa on vyöhykekohtaiset toimitusmaksut. Asiakas vastaa kohdemaan tulli –ja verokäytännöistä.

5. Toimitusaika

Lähetämme tuotteet tavallisesti 2 - 5 täyden arkipäivän sisällä tilauksen tekemisestä. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään. 
Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme ja tilalle on olemassa vastaava korvaava tuote, niin olemme asiakkaaseen yhteydessä sähköpostitse ja ehdotamme asiakkaalle korvaavaa tuotetta.

6. Toimitustavat ja toimituskulut

DB SCHENKER PARCEL JA DB SCHNEKR NOUTOPISTE

Valitsemalla DB Schenker noutopiste, voit valita itsellesi sopivimman noutopisteen.
Se mahdollistaa noutamisen myöhään iltaisin ja viikonloppuisin.
Paketti on perillä tavallisesti seuraavana arkipäivänä lähettämisestä.
Vastaanottajalle ilmoitetaan tekstiviestillä, kun tilaus on noudettavissa
Noutamista odottavaa lähetystä säilytetään kaksi viikkoa.

Perimme alle 70 euron ostoksista 9,9 euron rahtimaksun.

70–99 euron väliset ostokset toimitetaan rahtivapaana DB Schenker noutopisteeseen.

Yli sadan euron ostokset toimitamme DB Parcel -palvelulla rahtivapaasti suoraan kotiin. ( huom. poissalukien Turun saaristo ja Tunturi-Lappi) Alle 100 Euron tilauksista veloitamme 14 Euron kotitoimitusmaksun.

7. Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. 

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

www.paytrail.com

Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet.

Maksut luottokorteilla
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Paytrail Oyj:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. 

Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan. 

8. Palautusehdot

Asiakkaalla on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Jos haluat tehdä palautuksen, niin ota yhteyttä sähköpostitse Info@oleyvaluonnontuote.fi tai puhelimitse 050 303 3987.

Pyydämme ilmoituksessanne ilmoittamaan: 
Palautuksen syyn (mikäli vioittunut tai väärä tuote)
Tilaajan tiedot
Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle
Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

Reklamaatio: Jos toimitettu tuote on vioittunut, ota pikimmiten meihin yhteyttä.